Re: Wysypisko?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 21:56:59 MET

Jaskrawy wrote:

>Użytkownik "goomish" napisał w wiadomości grup
>Sprawdź we właściwościach tej biblioteki jakie fizyczne foldery na
>dysku/dyskach wchodzą w jej (biblioteki) skład. Pewnie przypadkiem
>zaznaczyłeś 'Dodaj do biblioteki' na jakimś folderze systemowym czy
>nawet dysku, no i się porobiło...

>Folder "Biblioteki" w win7 są częscią systemu i zawiera
>fizyczne foldery systemowe o nazwach "dokumenty" "muzyka " , "obrazy"
>Te ostatnie zawieraja kolejny podfolder "moje obrazy", "obrazy
>publiczne" Wzmiankowane ponad 70 tysiecy jest poza tymi podfolderami
>, czyli w katalogu "obrazy" . Luzem .
> [...]

No to drugie podejście do tematu... może wcześniej nie napisałeś, a
może dopiero teraz zwróciłem na to uwagę, ale te śmieciowe pliki, ich
"asortyment" mocno przypominają zawartość przeciętnego folderu
Tymczasowych Plików Internetowych, czyli cache'u przeglądarki.
Albo je tam (do tej biblioteki Obrazy) jakoś skopiowałeś, albo
ustawiłeś tą bibliotekę jako lokalizacja Temporary Internet Files (czy
tam innego folderu, zależy jakiej przeglądarki używasz).

--
Pozdrawiam, Tomasz Zenger
[gg: 6653792]