Re: Wysypisko?

Autor: Jaskrawy <kwil_at_ga.pl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 21:05:49 MET

?

Użytkownik "goomish" napisał w wiadomości grup

Jaskrawy wrote:

>System win7 upgradowany z XP.
>Hmmm...nie wiem jak zacząć bo się nie znam.
>Prosze więc o wyrozumiałość
>Otwieram katalog biblioteki, następnie katalog obrazy a w tym
>katalogu sa podkatalogi : moje obrazy.
>obrazy publiczne
>A w samym katalogu "obrazy " , jakby "luzem" zauważyłem wczoraj ze
>jest całe mnóstwo plików , ponad 70 tysiecy!!! Najstarsze pochodzą z
>roku 2004. Te pliki mają różne rozszerzenia, są jpg, dll, txt i
>dziesiątki innych. Poza zdjęciami mogłem zidentyfikować zawartość
>poczty, zawartośc przegladanych stron www, czytane dyskusje na
> [...]

Sprawdź we właściwościach tej biblioteki jakie fizyczne foldery na
dysku/dyskach wchodzą w jej (biblioteki) skład. Pewnie przypadkiem
zaznaczyłeś 'Dodaj do biblioteki' na jakimś folderze systemowym czy
nawet dysku, no i się porobiło...

--
Pozdrawiam, Tomasz Zenger
Dzięki Tomaszu.
Anulowałem swoją poprzednią odpowiedź na twój post bo głupot nagadałem
poprawiam:
Folder "Biblioteki" w win7  są  częscią systemu  i zawiera
fizyczne foldery  systemowe o nazwach "dokumenty" "muzyka " , "obrazy"
Te ostatnie zawieraja kolejny podfolder "moje obrazy", "obrazy publiczne"
Wzmiankowane ponad 70 tysiecy jest poza tymi  podfolderami , czyli w
katalogu
"obrazy" . Luzem .
mowiąc inaczej jako laik: folder główny to  " obrazy" i  w nim jest to
wysypisko ,
Te pliki o ktorych mówię to pliki graficzne, tekstowe, zdjęciowe ,obrazki ze
stron www,
przeczytane wiadomości na grupach dyskusyjnych, jakieś
ikonki nie wiadomo od czego, jakieś części stron www( banerki , przyciski)
Zainstalowały sie tam same i pytanie, czy można je usunać, nie narażając
systemu.
Pozdr.