Re: Win7 x64 sortowanie "Wszystkie programy"

Autor: Iksinski <nie_pisz_at_nie_warto.pl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 19:30:02 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4d2c8b82$0$2487$65785112@news.neostrada.pl...

> A wykonaj to w C:\Users\Konto\Menu Start
> Do ostatniego folderu nadaj sobie uprawnienia.

W tym folderze mam tylko kilka folderów (Akcesoria, Konserwacja, itp.) i
żadne ustawienie sortowania nie przenosi się na widok w "Wszystkie
programy".
Cała zawartość "Wszystkie programy" jest w folderze Program Data ->
Microsoft -> Windows -> Menu Start, ale tutaj też nie działa (próbowałem na
samym początku ;-). Oczywiście mam teraz wyłączone automatyczne sortowanie.

I znowu na marginesie... Dodanie wszystkich uprawnień dla mojego konta nie
pozwala na wejście do tych folderów. Dopiero jak wywalę grupę Wszyscy, która
ustawia jedynie atrybut Odmów na opcji Uprawnienia specjalne, to mogę robić
co chcę... Oczywiście nie mogę ustawić Zezwalaj dla swojego konta (jest
nieaktywna). Namieszali więcej niż się spodziewałem... :-(

Pozdrawiam