Re: Aspekty edycji rejestru oraz systemu autostart w Windows (było: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu)

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 11:18:03 MET

W dniu 10.01.2011 11:03, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
> "Jak zresztą prawie wszystkiego". Zdecyduj się.

Prawie....

> Poza tym, nie przypominam sobie żebym zepsuł sobie system np. zmieniając
> tapetę.

A ja nie przypominam sobie, żebym zepsuł system używając regedita.

> Etam. Brakuje mi tylko MacOs-like menu.

Kwestia potrzeb.

> Co ty tam masz? Kalkulator Casio?

Normalny komputer biurowy. Karta grafiki intelowa, procesor typu Atom.

> Widzisz, a ja po prostu używam tego, co jest dla mnie wygodniejsze.

No i dla mnie było KDE. Niestety teraz już nie mam środowiska, które by
spełniało moje potrzeby. Coraz bardziej ograniczam niestety
wykorzystanie komputera. To tak jak z UseNetem. Dzięki technologii grup
dyskusyjnych mogłem rozmawiać na różne tematy i nadążałem, Niestety
lamerstwo woli forumy. Próbowałem wielokrotnie korzystać z
forum.ubuntu.pl i nie dałem rady. Brak obsługi z klawiatury, brak
ignorowania wątków, brak możliwości czytania etapami, nieczytelny
interfejs -- w efekcie nie jestem w stanie nadążać za tym forumem i go
olałem. A co dopiero jakbym chciał ich więcej obsługiwać, jak niegdyś
grupy dyskusyjne...

> Jeśli soft przeznaczony dla normalnego użytkownika ma dość podstawowe
> opcje przestawialne tylko w jakiś kryptyczny sposób, to owszem, jest to
> wada.

Sęk w tym, że konkurencja nie ma tych opcji wcale. Więc to, że firefox
ma tak potężny ,,rejestr'' opcji, to tylko zaleta. Podobnie w PSI, w
pewnym momencie dodali właśnie taki rejestr zaawansowanych ustawień. Nie
chcesz, nie ruszasz, ale se jest dla wymagających. Duży plus.

> Owszem. Po prostu pokazuję, że Firefox nie jest oprogramowaniem idealnym
> i przytaczanie go jako takiego jest mocno nietrafione.

A kiedykolwiek pisałem, że jest idealny? Pokazuję, że marudzisz na
dodatkowe możliwości konfiguracyjne, że nie są w GUI... Nie wszystko się
da zrobić w GUI.

Ponieważ zdryfowało z Windowsa już bardziej na KDE i Firefoksa, to FUT:
pl.comp.os.linux

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego