Re: [ot] mailer - działa, webmail - nie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 16:15:18 MET

In news:ig7892$19j$1@inews.gazeta.pl,
*1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> Piotr Palusiński in news:4d27171f$0$2492$65785112@news.neostrada.pl
>

> a żeby było ciekawiej: faktycznie jest tak, jak opisalem, tzn. po
> wklepaniu prawidlowego loginu i prawidlowego hasla po prostu zwraca
> strone logowania _bez_komunikatu_ jakiegokolwiek o zlym hasle, czy
> loginie; ale: gdy wklepie
> specjalnie jakies haslo od czapy - mam typową zwrotke natury ogolnej o
> błędzie (ze haslo albo login jest
> zly).
> czyli nie mam pojecia,jak za to zabrac sie...

ZTCP to na onecie itp. były takie ograniczenia, jeżeli przez okres 1-go roku
nie dokonałeś logowania przez www, to nie mogleś sie po tym terminie
ponownie zalogować. Pisz do admina onetu - Biuro Obsługi Klienta
Indywidualnego - Grupa Onet.pl S.A. <bok@onet.pl>.
Telefon (Kraków u. Starowiślna 48) 12 6184600/02, 2600200, 801080200.

--
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx