Re: [niemiecki system]

Autor: Nateysz <43t4_at_vbr.pl>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 09:31:50 MET

> Wersje językowe systemów Windows (XP, ale OIDP każdego innego też)
> różnią się tylko językiem wyświetlanych tekstów.

Chyba do końca tak nie jest - czasem różnice są na tyle istotne, że
zainstalowanie Service Pack-a z nieodpowiedniej wersji językowej,
może być katastrofalne dla całego systemu (mam doświadczenia tylko z
angielskÄ… wersjÄ… systemu).

Natomiast moje pytanie spowodowane jest tym, że taką opinię kilkakrotnie
wygłaszał znajomy informatyk (wiem,
na grupach jest to często nielubiane słowo).
Sam kłóciłem się z nim, że różnice mogą polegać na rozmieszczeniu
elementów wewnątrz menu (albo zamianą kolejności przycisków Tak/nie
Ja/Nein), jednak wolę zapytać.

Osobiście wydaje mi się, że nie ma żadnego uzasadnienia dla wkładania
wysiłku programistycznego w gruntowną modyfikację systemu...