Odp: Powolny windows7

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 00:57:16 MET

?Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4d20c168$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...
> A ja ma często tak że komputer wyłączam i przez 5-6 godzin potrafi leżeć zanim
> go podłączę. Wtedy na pewno zezre resztki baterii i zdechnie i całe stand-by
> pójdzie się rąbać.

to ustaw standby kilka procent wyzej

w7 x64, przedtem vista x64, przedtem xp sp3, nigdy problemow z
hibernacja czy uspieniem, zasypia czy hibernuje i uruchamia sie
w ciagu sekundy czy dwoch + czas potrzebny na zrzucanie czy
wczytywanie pamieci

> Może ma na to wpływ korzystania z systemu - bo mam zwyczaj uruchamiać ponad 10
> aplikacji jednocześnie używać jednocześnie 3 a pozostałe niech siedzą w pagefile
> ale jak tylko przychodzi potrzeba skorzystania z nich to powinny być wczytywane
> natychmiast. W ogóle nie wiem dlaczego windows wyrzuca do page file np listę
> otwartych programów czy otwartych okien bo nawet ALT+TAB potrafi zamulić.

nigdy sie nie spotkalem a mam 8GB ramu z ktorych zwykle wykorzystuje 4-5GB
na programy, swap to 512MB na gigowym ramdysku :P - wylaczylbym ale
miewalem problemy z uruchamianiem niektorych rzeczy bez niego

albo odpalasz psexplorera i psmonitora i zaczynasz grzebac, albo poprostu
spedz tyle samo czasu na reinstalce

vista z wylaczonym indeksowaniem ktorego i tak nie uzywam oraz
wylaczona wiekszoscia rzeczy z harmonogramu zadan nie rozni sie w
moim odczuciu od w7 niczym poza interfejsem

reinstalka

> I dodanie ze 3 dysków jeszcze coby pagefile sie mógł rozłożyć równomiernie na
> innych dyskach. ale coś tym jest być może zamienię napęd optyczny na dysk i
> wtedy tam przeniosę pagefile i by trochę przyspieszył. Ponadto sam wiesz ze
> jedyny legalny OS na Laptopie mam na partycji odzyskiwania która o kant myszki
> można potłuc. A znasz jakieś legalne źródło czystego systemu (legalne i
> bezpieczne),

sasiad ;)
plytke zapewne mozna kupic w hp, ale kosztuje jak mniemam sporo i to potrwa

> bo raczej na to ze pójdę z lapkiem i dowodem zakupu do siedziby MS niewiele
> zmieni.

oni ci nic nie sprzedawali wiec ich to nie interesuje

> Myślałem tęz o pobraniu za pomocą znajomego z MSDNAA ale tam nie ma wersji HOME.

pobierz dowolna, skasuj ei.cfg z sources w tym iso, podczas instalacji
uzyj klucza z naklejki pod spodem - konieczna bedzie aktywacja przez telefon

lub

pobierz dowolna, skasuj ei.cfg z sources w tym iso, zrob backup aktywacji,
zainstaluj i przywroc aktywacje oem

http://www.mydigitallife.info/2009/09/24/how-to-backup-and-restore-windows-7-and-server-2008-r2-activation-status-activate-offline-on-reinstall/

masz cos zrypane - pomoze na to kazda reinstalka niezaleznie od
tego co postawisz

cos wiecej?