Re: Windows7, VirtualBox na Linuxie, problem z portami szeregowymi

Autor: Kicer <a_at_B.c>
Data: Wed 29 Dec 2010 - 12:26:33 MET

Jacek Kalinski wrote:

> Z tą różnicą, że hostem gościem jest XP, ale automatycznie portu
> nie wykrył. Wyszukiwanie nowego sprzętu też go nie znajdowało.
> Ale dodaj sprzęt z Panelu sterowania, tak został podłącozny, wyszukaj
> automatycznie... znalazł "Instalowanie Port komunikacyjny".
> W Menadżerze urządzeń pojawił się port COM1.
>
> Zainstalowane mam narzędzia Guest... pod XP.
>
> I faktycznie to działa, bo zapisałem do portu COM1 (pod windowsem:
> copy plik.txt COM1: ) i pod linuksem pojawiła mi się zawartość pliku.

dzięki za odpowiedź :)

mam wszystko jak Ty i nie widzi. Ale postawilem na szybko XPka i gra :)

już podczas instalcji popisał coś co COMA i mam to w pliku. Widnieje też
teraz w menadżerze urządzeń.
Wychodzi zatem na to, iż mialem zgrzyt na granicy VB i W7. Chociaż czy port
szeregowy to takie niesamowicie skomplikowane urządzenie że VB musi mieć do
niego jakieś hacki dla W7?

pozdrawiam

--
Michał Walenciak