Re: Microsot Outlook i archiwizacja

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Fri 24 Dec 2010 - 22:21:05 MET

?kajus44 <kajus44@interia.pl> wrote:
> Zniknęła mi autoarchiwizacja. Była i nie ma
> Nie ma tam, gdzie napisane jest w pomocy, na stronach Microsoftu, w
> wynikach google i tak dalej. MO sprawdzony (nawet nie wiedziałem że
> pod pomocą jest diagnostyka office).

Ja bym się cieszył, gdyby autoarchiwizacja zniknęła na zawsze. W każdym
razie, znany problem http://support.microsoft.com/kb/2485531/

> Dodatkowo od dwóch dni
> przełączanie między folderami (skrzynka odbiorcza, nadawcza itd) trwa
> po kilka-kalkanaście sekund.

Dziwne, że od dwóch dni, bo zepsuta aktualizacja jest sprzed 10 dni a pod
dwóch dniach została z WU zdjęta.

> Ktoś wie co może być przyczyną?

"Microsoft has released an update for Microsoft Office Outlook 2007. This
update provides the latest fixes to Office Outlook 2007. Additionally, this
update contains stability and performance improvements."

Mieliśmy z tego ostatniego niezły ubaw w fabryce.