Microsot Outlook i archiwizacja

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Dec 2010 - 13:19:13 MET

Zniknęła mi autoarchiwizacja. Była i nie ma
Nie ma tam, gdzie napisane jest w pomocy, na stronach Microsoftu, w
wynikach google i tak dalej. MO sprawdzony (nawet nie wiedziałem że pod
pomocą jest diagnostyka office). Dodatkowo od dwóch dni przełączanie między
folderami (skrzynka odbiorcza, nadawcza itd) trwa po kilka-kalkanaście
sekund.
Ktoś wie co może być przyczyną? Wielkosć skrzynki jeśli to ważne ma niecałe
400 MB, tak że nie jest to kłopot zwiąany z wielkością pliku.