Windows7

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2010 - 22:39:13 MET

Nie mam ju偶 cierpliwo艣ci do tego Microsoftu.
Co jaki艣 czas mi wyskakuje bezczelnie komunikat, 偶e m贸j system Windows7
nie jest oryginalny. Wchodz臋 wi臋c sobie do Windows Update i ten
bezczelny komunikat zaraz mi z pulpitu znika. Czasami jest tak, 偶e ten
komunikat si臋 pojawia jak mam do pobrania jakie艣 艂aty, wi臋c ju偶 wiem co
jest grane, pobieram 艂aty, instaluj臋, to czego nie hcc臋 instalowa膰 ka偶臋
ukry膰 i komunikat znika. Ostatnio mam ca艂y czas system aktualny, 艂at
nowych nie ma i Windows Update pokazuje komunikat, 偶e system jest
aktualny. A okno o nielegalno艣ci bezczelnie wyskakuje! Komunikat znika
zaraz jak tylko wejd臋 do Windows Update.
Jakim prawem Microsoft bezczelnie, sam chcia艂by mi instalowa膰 艂aty,
kt贸rych by膰 mo偶e ja nie potrzebuj臋? M贸j system i to moja broszka co i
jak ja chc臋 mie膰 na dysku, sama chc臋 decydowa膰 je艣li chodzi o m贸j
komputer. Bo to M脫J KOMPUTER.
Kiedy艣, 偶eby spradzi膰 czy faktycznie mi si臋 Win7 zarejestrowa艂/aktywowa艂
straci艂am ok, godziny jak dzwoni艂am do Microsoftu. Przebrn臋艂am przez
jakie艣 15 automat贸w, bo czlowieka nie by艂o, 偶eby porozmawia膰, a licznik
nabija艂 po艂膮czenie. Wreszcie, za kt贸rym艣 z kolei razem jaka艣 mi艂a pani
(wreszcie czlowiek!) si臋 odezwa艂a do s艂uchawki, sprawdzi艂a co trzeba i
potwierdzi艂a rejestracj臋 systemu.
Teraz co jaki艣 czas, prawie codziennie na pulpit mi wyskakuj膮 komunikaty
o nielegalno艣ci. Sprawdzenie legalno艣ci systemu w Operze trwalo i trwalo
(ju偶 nie raz to robi艂am), k贸艂ko si臋 kr臋ci艂o i kr臋ci艂o. W zwi膮zku z tym
rezygnowa艂am. Teraz sprawdzi艂am w IE i d艂ugo to nie trwa艂o. Pokaza艂o si臋
okno, 偶e mam system legalny. Nawet zdj臋cie temu oknu na wszelki wypadek
zrobi艂am i zapisa艂am na dysku.
Og贸lnie mi chodzi o to, 偶e Microsoft nie ma prawa mi instalowa膰 r贸偶nych
g*wien bez mojej wiedzy i przyzwolenia. Dlatego mam ustawione Windows
Update na r臋czne, a nie automatyczne-dla Microsoftu.

--
animka