Re: Co za pliki tam siedzą?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2010 - 14:48:30 MET

In news:iegbrl$2mj$1@sunflower.man.poznan.pl,
*NOKGAMER* <nokgamer@poczta.onet.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:4d0b81ff$0$22813$65785112@news.neostrada.pl...
>>
> Dziękuję za odpowiedź, ale jeszcze nurtuje mnie pytanie, dlaczego Windows,
> albo jakiś jego składnik nie maja po stronie interfejsu opcji usunicia
> tych danych?
>
> Dla przykładu, aby usunąć pliki tymczasowe Macromedii, należy zrobić to
> przez stronę. A może jest jakiś inny sposób i na te pliki? Jakoś nie chce
> mi się wierzyć, że Microsoft o tym zapomniał.

Sa programy firm zewnętrznych np. Unlocker itp..

> I w końcu ostatnie pytanie: do czego służą te pliki XML (oprócz
> trojanów)?!

XML zawiera np. podstawowe dane instalacyjne.
A tak na marginesie to od czego sa google, wpisz i czytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/XML
http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-help/wprowadzenie-do-nowych-rozszerzen-nazw-plikow-i-formatow-xml-pakietu-office-HA010006935.aspx
http://www.dobreprogramy.pl/Microsoft-zdobyl-patent-na-edytowanie-plikow-XML,Aktualnosc,11176.html

--