Re: Co za pliki tam siedzą?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Dec 2010 - 19:57:38 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4d0b81ff$0$22813$65785112@news.neostrada.pl...
> Możesz to zrobić, zmieniąjc nazwe folderu na np. tttt, po restarcie system
> przywróci ten folder ale dziewiczy. Teraz wejdż do tej lokalizacji i usun
> folder tttt
>
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

Dziękuję za odpowiedź, ale jeszcze nurtuje mnie pytanie, dlaczego Windows,
albo jakiś jego składnik nie maja po stronie interfejsu opcji usunicia tych
danych?

Dla przykładu, aby usunąć pliki tymczasowe Macromedii, należy zrobić to
przez stronę. A może jest jakiś inny sposób i na te pliki? Jakoś nie chce mi
się wierzyć, że Microsoft o tym zapomniał.

I w końcu ostatnie pytanie: do czego służą te pliki XML (oprócz trojanów)?!