Re: Zmiana płyty głównej - jak zachowa się Win7?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 07 Dec 2010 - 14:46:19 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:1b7lgjgjt0p3k.dlg@kwinto.prv...

> Na 99% tak.

Zmienialem niedawno koledze padnieta plyte, miala jakiegos kilkuletniego
AMD, wstawilem tam plyte intela z C2D. Z ciekawosci wlaczylem, system wstal,
doinstalowal sterowniki, po restarcie dzialal juz bez problemu. Kolega
stwierdzil, ze skoro dziala to nie bedzie wszystkiego od nowa instalowal i
zabral do domu, juz ze trzy miesiace smiga (sporo gier, grafika, MS office
itd).

Pozdrawiam
Kamil