Re: Win 7 HP (64) i Office 2003.

Autor: noone <no_at_mail.com>
Data: Tue 07 Dec 2010 - 14:24:45 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał

> Instalowanie poszczególnych funkcji pakietu Office 2007 lub naprawianie
> zainstalowanych programów pakietu Office 2007

U mnie MS Office 2003 na WIN 7 HP 64 bit dziala bez zadnego problemu. Akurat
Accessa nie instalowalem wiec nie wiem czy dziala, ale reszta (Word, Excel)
smiga. Rowniez przy instalacji nie bylo zadnych problemow.

Probowalem tez zainstalowac Office 2000 no ale ten to wogole nie chcial sie
odpalic.

pozdr
noone