Re: Wiele ekranów - bałagan z oknami

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2010 - 09:21:38 MET

W dniu 2010-12-05 22:08, Tomek GÅ‚owacki pisze:

> Niestety, w niektórych konfiguracjach (zależy jaka masz kartę graficzną
> i jakie sterowniki) nie da rady tego zrobić :( W niektórych zaś problem
> w ogóle nie występuje, albo czasami występuje cyklicznie, w zależności
> od wersji sterowników do grafiki. Kompletnie to bez sensu, ale niestety
> tak to działa....
>
> Jest to jakiś grubszy błąd w Win7 ale póki co obejścia tego nie ma...

A wystarczyło by dorobić możliwość parametru do skrótu do programu z
przypisaniem na sztywno którego monitora chcemy używać.

W tej sytuacji po prostu trzeba pracować na jednym monitorze a drugi
wykorzystywać do podglądu. Jak sie odpala aplikacje pełnoekranowe to
niestety zostawiać tylko jeden - szlag by to wziął bo się wszystkie inne
okna i ikony mieszajÄ….