Re: Win 7 - pokaz pulpit.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 02 Dec 2010 - 18:05:18 MET

"kamil" napisał:

> Nie wiem jakim cudem mialbym SHIFT+END wcisnac przypadkiem
> przy wspomnianym kopiowaniu plikow, blisko C ani V on raczej nie lezy.

Ale używałeś kiedyś Windows, czy tylko znowu trollujesz, bo z powodu zima
zaskoczyła kierowców siedzisz w domu i się nudzisz? SHIFT+END w otwartym
oknie zaznacza pliki i katalogi od bieżącego do końca. Teraz spójrz na na
klawiaturę i zobacz, jak daleko jest END od DEL. Na koniec wypróbuj
działanie SHIFT+END oraz SHIFT+DEL i podziel się wrażeniami. Tylko nie
zapomnij wcześniej zrobić backup. ;-)

> Nie szukaj problemow, gdzie ich nie ma. :)

Ja nie szukam, one same do mnie przychodzą (lub dzwonią) ;->

JoteR