Re: Win 7 - pokaz pulpit.

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 02 Dec 2010 - 16:34:07 MET

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:id2ull$ee7$1@inews.gazeta.pl...

> Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Mnie na ten przykład śmiać się
> chce, jak delikwent później zeznaje: "coś wcisnąłem, nie pamiętam co, może
> źle trafiłem, miało być SHIFT+END, i coś mi się porobiło w we łindołsie i
> gdzie są moje pliki".
> Tylko mi nie pisz, że musiał to być wyjątkowy gamoń nie potrafiący
> obsługiwać klawiatury, bo za takich musiałbyś uznać pół Usenetu, gdzie co
> drugi post najeżony jest literówkami i błędami.

Odkad pamietam, jeszcze cos takiego mi sie nie przytrafilo, a juz
tych -nascie lat z komputerami obcuje. To raczej do mnie dzwonia "panie
kamilu, kliknelam SAVE a pliku nie ma na dysku sieciowym".

Nie wiem jakim cudem mialbym SHIFT+END wcisnac przypadkiem przy wspomnianym
kopiowaniu plikow, blisko C ani V on raczej nie lezy. Nie szukaj problemow,
gdzie ich nie ma. :)

Pozdrawiam
Kamil