Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 15:17:43 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrniekngp.ave.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Zacznij używać normalnego czytnika. Albo chociaż użyj OE-Quotefix do

Zdefiniuj "normalnego" i "kalekiego", uzasadnij to, inaczej, niż to, że
jest to program od MałegoMiękkiego (et consortes).

> swojego kalekiego zezulca.

Chyba jaja robisz z tym protezowaniem, chcesz, to rób to, ja mam program
wyjątkowo stabilnie chodzący, wymagający chyba najmniej zasobów ze
wszystkich znanych (co jest u mnie bardzo ważne ze względu na słaby
procek), nie mam zamiaru ryzykować jego protezowania, raz się boleśnie
naciąłem - i nie był to atak wirusa. Popieprzony układ tekstu mogę sam
ręcznie poprawić, jeśli się rozjedzie przy cytowaniu, itp, miliona
ptaków w dłuższych tekstach wstawiać nie będę.

--
((o))
((+))