Re: Win 7 - pokaz pulpit.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 14:36:48 MET

"kamil" napisał:

> smiac sie chce widzac jak ludzie po 10 latach uzywania komputera
> nadal klikaja 30 sekund zeby pliki skopiowac, zamiast CTRL+A,
> CTRL+C, ALT+TAB, CTRL+V.

Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Mnie na ten przykład śmiać się chce,
jak delikwent później zeznaje: "coś wcisnąłem, nie pamiętam co, może źle
trafiłem, miało być SHIFT+END, i coś mi się porobiło w we łindołsie i gdzie
są moje pliki".
Tylko mi nie pisz, że musiał to być wyjątkowy gamoń nie potrafiący
obsługiwać klawiatury, bo za takich musiałbyś uznać pół Usenetu, gdzie co
drugi post najeżony jest literówkami i błędami.

JoteR