Re: Win 7 - pokaz pulpit.

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 13:19:41 MET

"OMSON" <omson@autograf.pl> wrote in message
news:icr8ts$4p1$1@news.onet.pl...

> Polecam (wszystkim) uniwersalny skrót: logo windows + D ;) :)
>
> Pzdr, OMSON
>
> P.S. Ja od dawna stouję rożne kombinacje takiego ułatwienia np. logo + E =
> eksplorator, logo + R = uruchom, logo + Pause = właściwości komputera itp.
> itd.

I to jest dobry nawyk, smiac sie chce widzac jak ludzie po 10 latach
uzywania komputera nadal klikaja 30 sekund zeby pliki skopiowac, zamiast
CTRL+A, CTRL+C, ALT+TAB, CTRL+V.

Ja nawet do photoshopa czy innego dreamweavera uzywanych raz na miesiac
pamietam skroty, do glowy mi nie przyjdzie przeklikiwac sie przez trzy
poziomy menu do kazdej akcji..

Pozdrawiam
Kamil