Re: Bardzo wolne kopiowanie po sieci z Windows7

Autor: RL <toniemy_at_-won-spamerzy-autograf.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 13:05:03 MET

W dniu 25.11.2010 12:06, Tomek GÅ‚owacki pisze:

> Zobacz czy ci pod Total Commanderem tak samo ci wolno kopiuje. Podmontuj
> sobie udział sieciowy jako dysk i też sprawdź. Tak na surowo, jak i pod
> TC.

To samo.

> Sprawdź też ustawienia karty sieciowej, co masz powłączane tam?
> Możesz spróbować wyłączyć wszystko poza "Protokół internetowy w wersji
> 4" i "Klient sieci Microsoft Networks" oraz "Udostępnianie plików i
> drukarek w sieciach Microsoft Networks".

Tylko to zostało włączone.
Poza tym robiłem to (rady Michałą Kaweckiego):

--------------------------------------
To może podam pozostałe czynności:
- wyłączyć Remote Differential Compression w funkcjach systemu,
- wykonać netsh interface tcp set global autotuninglevel=disabled w
cmd.exe uruchomionym "jako administrator",
- wyłączyć zarządzanie energią karty sieciowej oraz "Battery mode link
detection" w ustawieniach sterownika,
  - dopisać wartość REG_DWORD DisableBandwidthThrottling=1 w kluczu
HKLM\system\CCSet\Services\lanmanworkstation\parameters.

> Mi spowalniał wtedy, gdy np. w tle było otwarte okno eksploratora które
> pokazywało miniaturki np. zdjęć, czy filmów. Ale pewnie to nie to.

Niestety nie.

> Aha, jeśli masz drugą kartę sieciową włączoną, skonfigurowaną z jakimś
> adresem IP innym niż z twojej podsieci, to też będzie działać dziwnie, z
> nie działaniem włącznie (w WinXP nie było z tym problemu). Wyłączenie
> tej drugiej karty pomaga.

Jest tylko jedna.

Radek