Re: Bardzo wolne kopiowanie po sieci z Windows7

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 12:06:11 MET

W dniu 2010-11-25 11:32, RL pisze:

> Nie, próbowałem ExtremeCopy ale to chyba nie pomoże bo między partycjami
> trasnfery są OK. Problemem jest tylko i wyłącznie kopiowanie przez sieć.
> Winę WLAN i switcha wykluczam, sprawdzałem. Między komputerami z XP Home
> i XP Professional wszystko śmiga.

Zobacz czy ci pod Total Commanderem tak samo ci wolno kopiuje. Podmontuj
sobie udział sieciowy jako dysk i też sprawdź. Tak na surowo, jak i pod
TC. Sprawdź też ustawienia karty sieciowej, co masz powłączane tam?
Możesz spróbować wyłączyć wszystko poza "Protokół internetowy w wersji
4" i "Klient sieci Microsoft Networks" oraz "Udostępnianie plików i
drukarek w sieciach Microsoft Networks".

Mi spowalniał wtedy, gdy np. w tle było otwarte okno eksploratora które
pokazywało miniaturki np. zdjęć, czy filmów. Ale pewnie to nie to.

Aha, jeśli masz drugą kartę sieciową włączoną, skonfigurowaną z jakimś
adresem IP innym niż z twojej podsieci, to też będzie działać dziwnie, z
nie działaniem włącznie (w WinXP nie było z tym problemu). Wyłączenie
tej drugiej karty pomaga.

Pozdr,
Tomek