In news:1pc5nj2ckaqlf$.dlg@maverick.kielek.info,
*Przemysław Ryk* <przemyslaw.ryk@gmail.com> typed:
> Dnia Sat, 20 Nov 2010 09:21:40 +0100, Jacek napisał(a):
>
>> Czy to znaczy wg Ciebie, ze informatyk nie moze miec problemu?
>
> Jeżeli jedynym proponowanym przez "informatyka" rozwiązaniem jest
> rozłożenie rąk lub zaproponowanie reinstalacji systemu, to moim zdaniem
> problem to on ma już od dawna.
Dokładnie tak, to tak jak np. przyjechać samochodem do mechanika z zepsutym
rozrusznikiem, a on powiada - kup/wymień sobie pan auto ;-)
-- Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience] https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicyReceived on Mon Nov 22 16:00:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 22 Nov 2010 - 16:42:01 MET