Serwer z MS Windows Server 2008 R2 Foundation prośba o radę co kupić

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Mon 22 Nov 2010 - 10:59:57 MET

Witam,
mam prośbę do Was o doradzenie. Muszę w firmie wymienić serwer na nowy z
Windowsem. Do tej pory korzystałem z freeBSD a teraz nadszedł czas na
przesiadkę na Windowsa. Serwer będę wykorzystywał jako serwer bazy
danych MS SQL Express, serwer plików. Ponieważ mam 13 komputerów
pomyślałem o zakupie czegoś takiego ADAX Business Mail 1U Server
X3430/4GB/2x500/WS2008F. Z tego co wyczytałem w MS Windows Server 2008
R2 Foundation nie ma możliwości używania mobilnych profili, a może ja to
źle zrozumiałem ? Na jakie ograniczenia jeszcze się natknę prócz ilości
procesorów ? Czy taka konfiguracja wystarczy dla tylu użytkowników
wykonujÄ…cych proste prace biurowe, ( Word, Excel, Subiekt, poczta,
program do obsługi serwisu na MS SQL Express ) ? I co może oznaczać Mail
w nazwie Adaxa ?

Dziękuję za pomoc.
pozdrawiam
Tomasz