Re: Domowy backup (wiem, znowu)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 22:48:54 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 07:45:02 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"

> Sprawdzałeś?
> #v+
> C:\Windows\system32>wbadmin start systemstatebackup -backuptarget:n: -quiet
> wbadmin 1.0 - Backup command-line tool
> (C) Copyright 2004 Microsoft Corp.
>
> Warning: The START SYSTEMSTATEBACKUP command is not supported in this version o
> f Windows.
> The operation ended before completion.
>
> C:\Windows\system32>
> #v-
> W7Pro

Ha. Cóż za ironia ze strony MS. We wszystkich artykułach w MSKB podają,
że w Viście działa System State Backup, a tu proszę, niespodzianka. Ot,
choćby tutaj:
http://support.microsoft.com/kb/983425
"The System State backup operation fails together with the "0x800423f3"
error in Windows Server 2008 and in Windows Vista"

> Z kolei wbudowany backup ma (o ile w ogóle ma) jakoś strasznie
> nieintuicyjnie wybieranie pojedynczych plików.
> Zastanawiam się czy nie zaschedulować (fuj, straszne słowo), robienia
> obrazu dysku systemowego z systemowego backupu, a resztę plików popchnąć
> np. cobianem.

Szczerze? Dawno temu olałem ten nieszczęsny backup, zakupiłem niedrogi
programik Drive Snapshot, utworzyłem trzy Zaplanowane zadania (dwa full
na różne nośniki, jeden inkrementalny backup) i mam problem... hmm, no,
gdzieś głęboko.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/