Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10......\Dk3\firebird.msg

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 10:44:33 MET

W artykule <ibqubl$hcm$1@inews.gazeta.pl> kamil napisal(a):

> Bardziej dziwacznego cytowania juz nie dalo sie ustawic?
> Pozdrawiam
> Kamil

a Ty, jak z twoich postów rozumiem, zdecydowanie TYLKO z komentarzem
(raczej bezwartościowym), albo z zapytaniem o nieistotne sczegóły,
 a potem... to już nic??

Do Michała, i innych, (co na temat):
- tak, wiem oczywiscie, ze to kosz XP, ale teraz dopiero dociera do mnie, ze
do tego kosza będę sie mogł dobrać dopiero wtedy,gdy znów go podepne
do laptopa,jako systemowy.

Intryguje mnie jednak odpowiedź na pytanie:
-dlaczego G Data łamie sie na tym Recyklerze, Którego nie widać jako folder
znajduje ponoć w tzw. międzyczasie w całym systemie partycji
35 wiruso-trojanów,

A Avast - nic....

Czy to może w jakis sposób swiadczyc o antyvirusach???

--
 Zbig.Drwięga