Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 10 Nov 2010 - 22:16:16 MET

"12345" napisał:

> Zarówno dyski, w tym CD, jak i kontrolery mam usunąć w Menedżerze
> Urządzeń?

Na wszelki wypadek tak, najpierw wszystkie napędy (również te "widmowe")
następnie kontrolery. A tak swoją drogą, bo umknęła mi ta informacja, te
dyski to są SATA, czy wręcz przeciwnie? Jeśli są PATA, to po usunięciu
wszystkiego z MU wyłącz komputer i odepnij wszystkie napędy, zostawiając
tylko dysk systemowy, najlepiej podpinając do niego zasilanie z nieużywanego
do tej pory (if exist) molexa. Jeśli w pudełku po płycie poniewiera Ci się
nowa taśma ATA, to wymień na nią starą taśmę z Primary. W BIOS-ie, jak
rozumiem, wszystkie ustawienia trybu pracy dysków są dobrze ustawione?

JoteR

PS. Sory, że w nowym wątku, ale w tamtym tak napuchło References, że mój OE
(albo serwer?) się zbuntował.