Re: Żadna zapora nie jest włączona? (Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Wed 10 Nov 2010 - 17:55:39 MET

Dzięki.

> Podałem Ci linka, w którym jest opis wymuszenia DMA przez Rejestr. Ale to jest jedynie proteza, gdyz wyświetli Ci sie (na siłe),
> że dysk działa w trybie DMA, a w rzeczywistości to może byc PIO.
Jeżeli wyświetlanie DMA nie oznacza, że naprawdę jest DMA, to chyba
jedynym sposobem sprawdzenia jak jest w rzeczywistości jest porównanie
szybkości przed tą zmianą i po. W końcu zmiana z PIO na DMA ma temu
służyć.
Nie wiem jednak czym takie porównanie szybkości wykonać. Może ono
polegać na zapisaniu wyników na kartce, ale czym taką szybkość złapać?

> Na twoim miejscu wykonaj jak niżej.
> Usuun wszystkie dyski w tym CD, kontrolery z men. urzadzeń i zrestartuj komputer.
Zrobię to, chociaż trochę się boję po nieudanych doświadczeniach
po usunięciu tylko dysku systemowego. Co jeśli system nie wstanie?

> Jeśli nie przyniesie efektu, to poszukaj narzedzia diagnostycznego do sprawdzenia dysku na stronie producenta.
Poszukam, bo chcę ten dysk sprawdzić tak czy siak.

Pozdrawiam