zegar w sidebarze, a użycie CPU

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 15:37:47 MET

przez czas jakiś po instalacji 7 sidebar działał poprawnie. Teraz z
niewiadomych dla mnie przyczyn sidebar (sprawdzone w menedżerze zadań)
używa 25% zasobów CPU. W sidebarze używam trzech aplikacji: zegar,
kalendarz, pogoda. Wyłączałem każde z nich i wyszło, że
"odpowiedzialnym" za 25% użycie procesora jest zegar, a dokładnie
włączenie sekundnika! Czy ktoś może mi powiedzieć jaki "czort" sprawia
to "dziwactwo" zegara?

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2010-11-09 15:37:02