brak dostępu do otoczenia sieciowego po nazwach hostów

Autor: shaman <shaman_at_poczta.wytnij.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 14:37:10 MET

Witam, straciłem dostęp do otoczenia sieciowego po nazwach hostów. Mam
podmapowanych kilka zasobów sieciowych w pracy i dzisiaj zauważyłem że
nie mam do nich dostępu. Nie ma problemu żeby dostać się do zasobu po
numerze IP danego hosta, ale po nazwach nie widać niczego.

Co mogło się stać? Nie przypominam sobie żebym coś zmieniał. Nie
instalowałem przez weekend niczego szczególnego, firewall też tego nie
psuje. Podejrzewam jakieÅ› czary mary z uprawnieniami. Co powinienem
sprawdzić?

z góry dziękuję

PZDR
Shaman