Re: Grupa robocza z XP Pro i Win 7 (?)

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Nov 2010 - 17:37:02 MET

*Green* pisze:

> Czytam w gazetowych poradach, ze Workgroup można stworzyc JEDYNIE z takich
> samych Win 7 .
> XP i win 7 nie pochodza podobno.
> Jest li :) to prawda??

Ale dzie tam! :-) Starą, dobrą Grupę roboczą (Workgroup) możesz tworzyć
pomiędzy dowolnymi chyba?) Windowsami, i pewnie nie tylko.
A to o czym piszesz, to nowy wynalazek, GRUPA DOMOWA (HOMEGROUP) i działa
faktycznie tylko między dwoma Windowsami 7. Teoretycznie, bo np. mi się
nie udało powiązać Win7 Ultimate x86 z Win 7 Home (Cośtam) x84. Po pół
godzinie bezsensownego dłubania dałem spokój i zrobiłem po staremu :-)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]