Re: Ochrona nowego systemu przed zasmieceniem

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 07 Nov 2010 - 16:36:00 MET

Michal Kawecki in news:ndip9kh1x82v$.dlg@kwinto.prv
> Oczywiście. No chyba że założymy ją na osobnym dysku twardym.

no tak... Od zawsze mam klopot przy ustalaniu stalego rozmiaru dla swap. Z
powodu malego dysku w laptopie nie chce/nie moge wyznaczyc jakiegos stalego
_giganta_ dla swapu, ale tez nie chce isc w zbyt maly swap. Poki co nie
wrzeszczy przy min=480 i max=800 MB, bo poki co jest tak arbitralnie
wyznaczone przeze mnie...