Re: Domowy backup (wiem, znowu)

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 09:10:11 MET

W dniu 05-11-2010 08:48, Mariusz Kruk rzecze:

> Mogę prosić o jakiś hint odnośnie w czym _łatwo_ zrobić taki skrypt?

Ja używam (trochę poniekąd ze względów historycznych-
potrzebowałem czegoś do popędzania instalatorów bez trybu
cichego przez symulację klikania myszą/naciskania klawiszy)
takiego czegoś:
http://www.autoitscript.com/autoit3/index.shtml

Skrypty "kompilujesz" do execów.
Sprawdź, może Ci będzie podchodzić.

Tu byłoby coś koło tego:

$sciezka="E:\backup"

While 1=1

; wsadzono pendrive?
If FileExists($sciezka) Then
        ; odpalamy backup i czekamy aż skończy
        RunWait("c:\mybackup.exe /switches","e:\backup",@SW_MINIMIZE)
        ; czekamy na wyciągnięcie pendrive
        While FileExists($sciezka)
          Sleep (1000)
        Wend
  EndIf

; 15 sekund czekania przed następnym sprawdzeniem
  Sleep (15000)
; i tak w koło Macieju
Wend

> Od biedy zainstaluję sobie basha, albo pythona :-)

Python w Win też daję radę- używam w innym projekciku,
bo nie chciało mi się parsera przepisywać :-)

--
Dominik (& kąpany)