Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 18:39:59 MET

> To co widzisz w okienku Msconfig jako pozycje odfajkowane możesz skasować klucze
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupfolder
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg
> Po usunieciu masz czyste okienko z aktualnie wprowadzonymi aplikacjami do
> autostartu.

Bardzo dziękuję.

Interesowałby mnie jakiś opis takich ustawień w rejestrze jak te powyżej.
Zdaję sobie sprawę z tego, że pełny opis rejestru WinXP to pewnie biblia
zawierająca kilkaset albo więcej stron. Oczywiście nie o to mi chodzi.
Raczej o jakiś skrót, który zawierałby ustawienia, które mogą interesować
zwykłego użytkownika, który jednak chciałby móc robić coś więcej niż tylko
klikanie w ikonki.
Czy znasz może adres strony, która zawierałaby opis takich zmian w rejestrze?
Oczywiście wiem, że trzeba każdorazowo wyeksportować te gałęzie, w których
będą robione zmiany.

Na przykład mam w tej chwili taki problem: w wyniku różnych prób łączenia się
z Internetem nie przy pomocy łącza stałego ale komórki, w Zaporze Systemu
Windows, a zakładce Zaawansowane powstały dodatkowe wpisy. To już nie
będzie więcej potrzebne, więc dobrze by to było usunąć. Pewnie służy do tego
jakiś wpis w rejestrze, ale nie wiem jaki.

Pozdrowienia