Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 18:18:16 MET

In news:4ccedc75$0$27042$65785112@news.neostrada.pl,
*12345* <12345@6789.pl> typed:

> Pasek zniknął, ale czy można spowodować żeby wpis w msconfig
> (teraz z niezaznaczonym kwadracikiem) w ogóle się nie pojawiał?

To co widzisz w okienku Msconfig jako pozycje odfajkowane możesz skasować
klucze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupfolder
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg
Po usunieciu masz czyste okienko z aktualnie wprowadzonymi aplikacjami do
autostartu.

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx