Menedżer zadań i inne...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 18:06:17 MET

Witam.

Poczytałem trochę na temat problemu jaki mnie
trapi, ale nie do końca rozwiązania były pomocne.
Chodzi o to, że próba uruchomienia Menedżera
zadań z prawokliku jak i "TrzechKróli" nie daje
ŻADNEJ reakcji! Nie ma komunikatu o zablokowaniu
menedżera jak i braku uprawnień. Po prostu NIC.
Chciałem uruchomić MRT ale również nie ma
reakcji ani na klikanie na plik, ani na
"uruchom...". Wszelkie fixy z usuwaniem klucza
na nic się zdały..., bo go nie było. Dodałem
więc ten klucz i też nic to nie dało. Na
pokładzie jest NOD32. Skanowanie oczywiście nie
wykryło żadnych "przyjaciół". Da się coś zrobić
bez reinstalki systemu??
Będę wdzięczny za każą sugestię.

ps. Sorry, nie dodałem, że to XP Home SP3

--
pozdr00fka
   poli