Menedżer zadań i inne...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 17:06:07 MET

Witam.

Poczytałem trochę na temat problemu jaki mnie
trapi, ale nie do końca rozwiązania były pomocne.
Chodzi o to, że próba uruchomienia Menedżera
zadań z prawokliku jak i "TrzechKróli" nie daje
ŻADNEJ reakcji! Nie ma komunikatu o zablokowaniu
menedżera jak i braku uprawnień. Po prostu NIC.
Chciałem uruchomić MRT ale również nie ma
reakcji ani na klikanie na plik, ani na
"uruchom...". Wszelkie fixy z usuwaniem klucza
na nic się zdały..., bo go nie było. Dodałem
więc ten klucz i też nic to nie dało. Na
pokładzie jest NOD32. Skanowanie oczywiście nie
wykryło żadnych "przyjaciół". Da się coś zrobić
bez reinstalki systemu??
Będę wdzięczny za każą sugestię.

--
pozdr00fka