Re: XP - zmienić literę dysku na C

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 09:43:32 MET

Dnia Wed, 3 Nov 2010 08:47:17 +0100, JoteR napisał(a):

> No właśnie - potężnie mieszając. Albo mając wbudowany czytnik kart ;-)

Raz kojarzę inną sytuację i cyrk z literkami - komputer wyposażony w dysk
SATA i PATA, z tym, że podczas instalacji XP na dysku SATA dysk PATA miał
już założoną partycję, dysk SATA partycjonowany był podczas instalacji
(zakładane dwie partycje), a sterowniki do kontrolera SATA były wkompilowane
w instalkę. Nie wiem dlaczego, ale instalator XP z uporem maniaka pliki
rozruchowe umieszczał na dysku PATA, choć niestety nie pamiętam, czy w tym
momencie partycja na dysku PATA była mapowana jako C:.

[ Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na       ]
[ przyjaciela, gdyby była mężczyzną.                      (Joseph Joubert) ]