Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 09:08:22 MET

Piotr Palusiński pisze:

> Wprawdzie osobiście go nie używam, ale znam ten program i nie zamula
> komputera, sprawuje sie znakomicie.

Wiem, że bronisz go w dobrej wierze i nie chodzi mi, żeby prowadzić
spory - po prostu dawniej namiętnie instalowałem ten program na wielu
stanowiskach w pracy i siedział, aktualizował się do nowszych wersji
(póki był rozwijany jeszcze) i sprawował sie bardzo dobrze.

Z czasem zaczęły dochodzić mnie skargi dotyczące problemów z komunikacją
z internetem. Za każdym razem odinstalowanie SBS&D pomagało bez
dodatkowego grzebania w stosie TCP/IP.

Użytkownicy różni (tacy co to konkretnie pracują i nie szukają po sieci
i tacy, którzy szukają "rozrywki" kiedy tylko sie da), więc środowisko
Windows też modyfikowane na rożne sposoby - a jednak rezultat ten sam.

Pzdr, OMSON