Re: Ochrona nowego systemu przed zasmieceniem

Autor: terentij s <terentyushka_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 19:32:40 MET

On 2 Lis, 12:43, OMSON <om...@o-dwa.pl> wrote:
> Obecnie preferuje układ partycji: 1 primary NTFS (rozmiar mniej więcej
> 3-krotności fizycznej ilości RAM) - tutaj wskazujesz plik wymiany i
> dajesz wolną rękę systemowi do zarządzania nim ale mapujesz go jako
> ostatnia literę "Z", 2 - primary NTFS (aktywna) system (dla XP 20-30GB,
> dla Vista/7 40-60GB) jako "C"

Tylko jak z tymi literkami? Przecież przy instalacji, kiedy jest to
druga partycja to instalator automatycznie nada systemowej partycji
literkę D. Jak ja mozna potem zmienić? (Bo z Menedżera Dysków się nie
da, a poza tym cały system by zgłupiał od tego...)

> , 3 - primary NTFS  - magazyn (wszytskie
> dane, archiwum, dokumenty, tempy) jako "D".
> W Windows XP przekierowuję tempy (zmienne środowiskowe) na partycje
> D:\Temp,

To jeszcz wiem jak:
   Mój Komputer -> Właściwości -> Zaawansowane -> Zmienne środowiskowe

> to samo z dokumentami D:\Moje dokumenty

Ale właśnie JAK "Moje Dokumenty" przenieść na inną partycję? To chyba
nie jest już takie proste?