Re: Ochrona nowego systemu przed zasmieceniem

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 17:04:13 MET

Dnia Tue, 02 Nov 2010 15:43:36 +0100, OMSON napisał(a):

> Daje mi:
> - pewność, że nie nastąpi zewnętrzna fragmentacja pliku wymiany,

Czym Ci się to będzie różnić od pliku wymiany z ustawionym stałym rozmiarem?

> - jest usytuowany w najszybszym miejscu na dysku twardym, ma swoja
> partycję i jest na niej sam jedyny,

A głowica lata między partycją z plikiem wymiany i partycjami z systemem i
danymi.

> - nie muszę główkować, która szkoła mówiąca o wielkości pliku wymiany
> jest słuszna :D

Nawet przy ich zakładaniu? :P

> Co do pozostałej optymalizacji Windows - to np. takie przekierowanie
> TEMPów z partycji systemowej na inną, po pierwsze daje szybki dostęp do
> nich z poziomu jednego katalogu, poza tym zmniejsza fragmentację plików
> na systemowej partycji.

Czy ja wiem? W TEMP ląduje najczęściej sporo małej wielkości plików, więc
czy aż tak strasznie wpływa to na fragmentację danych? Przenoszenie plików
użytkownika poza partycję systemową zalecam raczej ze względów higienicznych
(mniej problemów przy ewentualnej konieczności orania partycji systemowej).

(ciach...)

[ Toast: Za alkohol, przyczynę i rozwiązanie wszystkich problemów na       ]
[ świecie.                                                 (Homer Simpson) ]