Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 14:08:50 MET

Homo pisze:

> Co zatem zainstalować na Win XP?
Napisałem Ci: Malwerbytes AntiMalware - to bardzo skuteczny program i
nie pracuje jako rezydent - więć nie zajmuje zasobów. Nie pogryzie sie z
posiadanym przez Ciebie AVG...

> Ważne także, żeby "pilnował" na bieżąco (strażnik) nie tylko IE, ale
> także FF.
Więc zmien AVG na AVAST Free 5 - ma moduły specjalizowane do sprawdzania
WWW, p2p, poczty itd. Dość dobrze blokuje złośliwie skrypty na stronach
internetowych.
> Dobrze by było gdyby się sam aktualizował, chociaż nie jest to dla mnie
> najważniejsze.

AVAST Free 5 jak najbardziej robi to sam (możesz nawet ręcznie
doprecyzować interwał pomiędzy połaczeniami z serwerem w celu
aktualizacji silnika i sygnatur wirusów).

Pzdr, OMSON