Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: Homo <Homo_at_Sapiens.com.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 13:43:50 MET

> Ten program z czasem powoduje problemy (ociężałość systemu i komplikacje z TCP/IP). IMHO lepszy/godny polecenia jest zamiast niego
> Malwerbytes AntiMalwere.

Sprawa niepowodowania ociężałości systemu jest dla mnie priorytetowa.
Wychodzi na to, że zarówno PC Tools Spyware Doctor jak i Spybot Search&Destroy
powodują zamulenie, wszystko jedno czy od razu czy z czasem.
Co zatem zainstalować na Win XP?
Chodzi mi o jakiś jeden program, darmowy, współpracujący z AVG Free,
bo ten mam już sprawdzony.
Ważne także, żeby "pilnował" na bieżąco (strażnik) nie tylko IE, ale także FF.
Dobrze by było gdyby się sam aktualizował, chociaż nie jest to dla mnie
najważniejsze.

Pozdrawiam
Homo