Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: Homo <Homo_at_Sapiens.com.pl>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 19:02:22 MET DST

> Siedzi w tray i czuwa.
Zgadza się. Czy współpracuje tylko z IE czy także z FF?

> Można to ustawić w konfiguracji. Aktualizacje sa raz na tydzien.
Nie mogę tego znaleźć pomimo wejścia w tryb zaawansowany.
Czy mógłbyś podać ścieżkę?

I jeszcze jedno pytanie - czy przy przeciętnym użytkowaniu Internetu,
bez zaglądania na podejrzane strony, często się zdarza, że ten program
blokuje jakieś przeglądanie lub ściąganie?

Pozdrawiam
Homo