Re: [OT?] Jak najtaniej i legalnie kupić MS Office 2010

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 17:34:08 MET DST

W dniu 2010-10-30 13:26, gawfron pisze:

> No proszę, a mnie dali w pudełkach jak na obrazku. Zarówno 2007 home
> jak i 2010 home& small business.

Ja mam Professional.
To znaczy to plastikowe pudełeczko (z odpowiednimi
informacjami/nalepkami) było jeszcze w takim białym tekturowym, na
którym z jednej strony były warunki licencji, na drugiej też wszystkie
niezbędne duperele....ale to nie jest takie pudełko jak na obrazkach
Microsoftu.
Za to płytka bejerowska, ślicznie błyszcząca różnymi znaczkami pod
każdym kątem.
Niby wszystko ok, ale wkurza mnie to, że pudełeczko nie takie jak na
obrazkach.

--
animka