Re: jaki komunikator

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 21:35:42 MET DST

Użytkownik "JerzyR" <jerzyjb@data.pl> napisał w wiadomości
news:4cc6d396$1@news.home.net.pl...
> Nie wiem czy to jest właściwa grupa, ale inna nie przychodzi mi do
> głowy.
> używałem kiedyś gadu-gadu, ale ponoć teraz zawiera jakieś treści
> reklamowe.
> Może ktoś polecić jakiś dobrze działający komunikator, nie musi być
> popularny, ale łatwy w obsłudze. Możliwa tylko "rozmowa" textowa bez
> wodotrysków.

GG Lite. Maleństwo, bardzo lekki, mam starego klapcora 500 MHz i śmiga,
że nawet nie zauważę kiedy :)
Bardzo stabilny, acz nieco mniej wygodny w obsłudze. Ale przynajmniej
kompa nie zarzyna i nie sieje tymi jebanymi reklamami, zero tychże, zero
spyware. Polecam gorąco. Próbowałem Kadu, potwornie ciężki (chwilami
bardziej, niż firmowy GG), ponadto niewygodny w obsłudze, AQQ też kobyła
rozlazła.
GG Lite nie zauważam. Obciążenie systemu, zasobów, a nawet pamięci,
wręcz znikome - c.a. 1.2 MB w pamięci. Rozmów video, telefonu, radia FM
brak. Ma SMSy, trochę nietypowo sprawdza się "kto tam".
Porąco golecam :)

--
((o))
((+))