Re: Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 25 Oct 2010 - 15:50:05 MET DST

W dniu 25.10.2010 12:46, zet pisze:
> Wiem więc, ze Linuksy generalnie nie miały podstaw do rozpoznawania
> skanerów, tak z biegu.

Ja nie mam zupełnie doświadczenia ze skanerami, bo nie używam. Ale
właśnie trzy dni temu wpiąłem na pałę do Ubuntu 10.10 jakiś taki
skanerek HP, bo musiałem 2 pisma zeskanować. Liczyłem się z
koniecznością restartu do XP, ale nie... Nic nie zrobiłem, a zadziałał.
Włożyłem USB i już.

Dlatego zaproponowałem taką próbę, bo może ona ci pozwoli oszczędzić
kasę na systemy. Może nawet nie trzeba instalować równolegle tego Ubuntu
tylko wewnątrz windowsa (jest tam taka opcja, choć nigdy nie próbowałem
jak działa).

--
Przemysław Adam Śmiejek