Re: Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: zet <zet.drw_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Oct 2010 - 12:46:38 MET DST

On 25 Paź, 07:00, "Roman" <r...@SPAMgazeta.pl> wrote:
> [...]
Dwa-trzy-cztery lata temu eksperymentowałem z Linuksami.
W tzw. miedzyczasie, podgladałem wersje Live (by byc w miarę na
bierząco :)
Wiem więc, ze Linuksy generalnie nie miały podstaw do rozpoznawania
skanerów, tak z biegu.
Nie próbowałem więc teraz nawet.

> jeżeli jest to skaner na USB to pod Linuksem jest program VueScanning który
> rozpoznaje wiekszość skanerów.
> Widzę nawet że wypuścili wersje pod Windows i Machttp://www.hamrick.com/

Sprawdziłem ten program, pod Windows 7.
 Nie poszło.

 Podaruję skaner komuś, kto używa XP.
Pewnie będzie to córa ;)
A sam ,jak pisałem już, by rozwiązać problem, zamówiłem Canona CS
9000F

Dziękuję za głosy.

--
pozdrowienia