Re: Zmniejszenie partycji Windows 7 starter

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 22:11:46 MET DST

W dniu 24.10.2010 21:27, Grzegorz Niemirowski pisze:

> Ale po co? Kolejny Twój post, w którym piszesz o Łubudubu choć nie ma to
> związku z tematem

Nie, oczywiście, zupełnie nie ma. Zupełnie PP w pierwszym liście w tym
wątku nie napisał:
,,Jest sobie Windows 7 Start na HP mini 210, chciałem zmniejszyć
partycję by uzyskać wolne miejsce na Ubuntu. ''

> i niczego nie wnosi.

to twoja opinia. Niezgodna z rzeczywistością w dodatku.

> Poza tym skoro piszesz pod postem
> Piotra to piszesz do niego.

A kto tak ustalał? Nie zwracałem się do niego. On skomentował temat, ja
skomentowałem temat odnosząc się do jego komentarza i rozwijając
zapodaną przez niego myśl.

> A pod Windowsem też nie trzeba nadawać literek, można montować do
> katalogów jak pod Linuksami.

Co nie czyni mojej wypowiedzi nieprawdziwą. Temat dotyczył instalacji
Ubuntu, więc odniosłem się do instalacji Ubuntu.

--
Przemysław Adam Śmiejek